-5% cu codul CAZE5
Coșul meu

image
SKU :

Prin validarea achizițiilor, veți fi debitat pentru suma comenzii dvs.

În rezervare


total des produits 0,00 lei
Code -  lei
Pretul total) 0,00 lei

Plasați comanda Continua cumparaturile

Întrebări frecvente


Livrare

Sistemul de livrare este gestionat de transportatorul nostru partener. Este structurat în jurul unui program de întâlniri pentru care tu ești decident.
Prin urmare, vă puteți programa livrarea în funcție de disponibilitatea dvs.
Cum funcționează? Este foarte simplu:
? Vă vom informa despre progresul urmăririi comenzii dvs. în contul dvs. Cazeboo, secțiunea „Comenzile mele”.
? Partenerul nostru vă va trimite un SMS la numărul de telefon mobil pe care ni l-ați furnizat.
? Acest mesaj vă oferă date pentru un program de livrare
? Vi se va cere o dată de programare pentru fiecare pachet care alcătuiește comanda dumneavoastră (le puteți programa apoi la aceeași dată pentru a simplifica primirea comenzii dumneavoastră.

La Cazeboo, suntem încântați să vă informăm că livrarea este gratuită pentru toate produsele noastre. În acest fel, nu va trebui să plătiți niciun cost suplimentar pentru livrarea comenzilor dumneavoastră.

Pentru comenzile la care toate produsele sunt listate ca „În stoc”, ne străduim să vă pregătim comanda în 24 până la 48 de ore. Termenele de livrare specifice fiecărui produs sunt indicate clar pe site-ul Cazeboo și, în aceste cazuri, nu depășesc 5 zile lucrătoare.
Pentru comenzile care includ produse rezervate, pregătirea și livrarea urmează cel mai lung interval de timp pentru a vă permite să primiți întreaga comandă într-un mod grupat.
Dacă doriți să primiți rapid produse în stoc, este recomandat să plasați două comenzi separate. Primul va include produse în stoc, iar al doilea va include produse în așteptare.

În prezent, livrăm în aproximativ douăzeci de țări diferite din întreaga Europă: Franța, Germania, Regatul Unit, Irlanda, Portugalia, Spania, Italia, Belgia, Olanda, Polonia, Țările de Jos, Danemarca, România, Croația, Grecia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Lituania și Letonia.
Vă rugăm să rețineți:
Este important să vă creați contul în țara în care doriți să vi se livreze comanda.
De exemplu, dacă locuiți în Franța și doriți să fiți livrat în Franța, este esențial să vă creați un cont pe site-ul cazeboo.fr.
În caz contrar, nu veți putea primi comanda dumneavoastră în această țară.

Momentan nu livrăm către insule. Lucrăm pentru a îmbunătăți rapid această situație și vă vom ține la curent când Cazeboo va putea livra în aceste zone.

Livrarile, prin transportatorul nostru partener, se fac exclusiv cu programarea unei intalniri pe care o alegeti.
Acest lucru vă permite să stabiliți cu calm ziua de livrare și să fiți disponibil la primirea comenzii.

Vă invităm să contactați serviciul pentru clienți al transportatorului nostru DPD și să aveți la dispoziție numărul coletului. Veți putea evalua împreună cu ei motivele acestei lipse de programare a livrărilor.

Vă sfătuim să ne contactați prin formularul nostru de contact. În același timp, este esențial să contactați operatorul nostru de transport partener pentru a vă actualiza adresa și/sau pentru a furniza informații suplimentare despre adresa dvs. de livrare.

Uneori există o anumită latență în actualizarea informațiilor despre linkul de urmărire. Vă sfătuim să reveniți la link a doua zi.
Dacă acest lucru nu rezolvă situația, ne puteți contacta prin intermediul formularului nostru de contact al serviciului post-vânzare, prin secțiunea „Am o altă întrebare despre comanda mea”.

În cazul unei comenzi cu produse în rezervă, aveți posibilitatea de a solicita anularea prin formularul de contact. Vă vom trimite un e-mail de confirmare a anulării imediat ce aceasta este efectiv anulată. Daca comandati produse in stoc, anularea comenzii nu mai este posibila in timpul pregatirii si expedierii comenzii. Vă sfătuim să contactați serviciul clienți prin intermediul formularului de contact pentru a determina cea mai bună soluție care vă va conduce să anulați comanda după expediere.

Timpul obișnuit de livrare este, în general, în zilele lucrătoare, de la 8:00 la 18:00.

In cazul unei comenzi cu produse rezervate, ne puteti contacta prin intermediul formularului de contact pentru a estima daca este posibila modificarea adresei de livrare. La comandarea produselor în stoc, schimbarea adresei de livrare nu mai este posibilă odată cu inițierea pregătirii și expedierii comenzii. Ne puteți contacta prin formularul de contact pentru a găsi o soluție la situația dumneavoastră.

De obicei, odată ce comanda a fost confirmată, este adesea dificil să o schimbi. Sistemele de procesare a comenzilor sunt adesea automatizate, iar odată ce tranzacția este finalizată, modificările pot fi complicate. Cu toate acestea, pentru a obține informații corecte cu privire la politica de modificare a comenzii a companiei în cauză, se recomandă să contactați serviciul clienți cât mai curând posibil.

Datele de livrare sunt alese între dvs. și transportatorul nostru partener, vă sfătuim să îi contactați rapid pentru a vă evalua posibilitățile de modificare a datelor de livrare. Pentru a face acest lucru, puteți urma linkurile de urmărire pentru pachetele dvs. și puteți verifica capacitatea de a reprograma livrarea.

Vă sfătuim să ne contactați prin formularul nostru de contact. În același timp, este esențial să contactați operatorul nostru de transport partener pentru a vă actualiza adresa și/sau pentru a furniza informații suplimentare despre adresa dvs. de livrare.

Vă invităm să contactați serviciul pentru clienți al transportatorului nostru și să furnizați numărul coletului. Veți putea evalua împreună cu ei motivele acestei lipse de livrare și/sau aviz de livrare (link către DPD, serviciul clienți).

Dacă doriți să verificați progresul livrării, vă invităm să vă accesați contul CAZEBOO. În secțiunea „Comenzile mele”, veți găsi toate detaliile și informațiile necesare pentru a urmări progresul coletului dumneavoastră.
Pur și simplu selectați comanda în cauză pentru a obține informații despre starea curentă a livrării. Dacă este cazul, veți găsi și toate linkurile de urmărire asociate pachetelor dvs.

Ne oferim acum să ne efectuăm livrările prin partenerul nostru DPD. Am convenit cu partenerul nostru să vă oferim cea mai bună metodă de livrare. De altfel, cu ajutorul expertizei DPD, livrarile se fac exclusiv oferindu-va o programare pe care o alegeti. De aceea este importantă alegerea numărului dvs. de telefon mobil, pentru a vă permite să primiți și să răspundeți la notificări privind alegerea livrării.

Adresa de facturare constituie identitatea și datele de contact ale persoanei care face comanda.
Adresa de livrare constituie identitatea și datele de contact ale persoanei care urmează să primească comanda.
Prin urmare, adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare.
De fapt, dacă doriți să fiți livrat la o altă adresă decât cea de facturare (loc de muncă, releu coletă, a doua casă etc.), aveți posibilitatea de a propune o altă adresă de livrare.
? Informațiile solicitate pentru livrare vor facilita primirea comenzii dumneavoastră.
Utilitatea informațiilor care trebuie furnizate:
- Adresa completă
- Numele și prenumele
- Număr de telefon mobil (numai pentru adresa de livrare pentru a vă anunța despre evoluția livrării, comunicarea cu persoana care livrează etc.)
? Informațiile solicitate pentru facturare ne vor permite să emitem o factură în conformitate cu nevoile dumneavoastră.
Utilitatea informațiilor care trebuie furnizate:
- Adresa completă
- Numele și prenumele
Aveți posibilitatea de a crea mai multe adrese de facturare și expediere, după cum este necesar.

Informații despre produs

Da, produsele sunt concepute pentru a fi demontate ușor și rapid în cazul unei avertismente de furtună, asigurând astfel un răspuns rapid și sigur la condițiile meteorologice nefavorabile.

Garantia este de 2 ani la toate produsele noastre.

Accesoriile compatibile cu pergolele noastre sunt pânzele de acoperiș, precum și seturi de 4 perdele.

Pânza acoperișului are un tratament Anti-UV 30+ care va oferi o protecție semnificativă împotriva razelor solare.

În caz de ploaie, apa se scurge prin stâlpi sau prin acoperiș. În plus, unele produse sunt echipate cu jgheaburi pentru a asigura scurgerea lină a apei de ploaie.

Produsele sunt concepute pentru a rezista vântului în condiții de lumină, cu toate acestea, nu sunt potrivite pentru vânturi puternice.

Grosimea plăcilor este de 6 mm.

Foile de policarbonat pot fi albe sau gri antracit.

In prezent, Cazeboo iti ofera gri antracit (RAL 7016), alb mat, bej, verde muschi, gri deschis si taupe.
Doar produsele și culorile prezentate pe site sunt disponibile pentru achiziție.

Ne puteți contacta prin formularul de contact, la „Întrebare despre un produs”. Vom face tot posibilul să vă oferim toată asistența necesară și să vă răspundem la întrebările despre articolele noastre.

Problemă de comandă

În cazul unei comenzi cu produse în rezervă, aveți posibilitatea de a solicita anularea prin formularul de contact. Vă vom trimite un e-mail de confirmare a anulării imediat ce anularea este efectivă Dacă comandați produse în stoc, anularea comenzii nu mai este posibilă în timpul pregătirii și expedierii comenzii. Vă sfătuim să contactați serviciul clienți prin intermediul formularului de contact pentru a determina cea mai bună soluție care vă va conduce să anulați comanda după expediere.

Cazeboo vă pune la dispoziție un formular de retragere în condițiile noastre generale de vânzare. Pentru a vă reaminti, aveți la dispoziție până la 14 zile de la primirea comenzii pentru a solicita retragerea. Găsiți toate informațiile referitoare la procedurile de retragere în T&C.

Dacă nu ați primit confirmarea comenzii, vă recomandăm să contactați fără întârziere serviciul post-vânzare. Puteți găsi detaliile de contact ale serviciului clienți pe site. Contactându-ne, veți putea obține informații despre starea comenzii dvs., veți putea rezolva orice probleme și vă veți asigura că cererea dumneavoastră este tratată corect.

În cazul unui refuz din cauza coletelor deteriorate, vom primi informații despre returnarea produsului de la transportatorul nostru partener. Contactați-ne prin formularul nostru de contact din secțiunea „Am o problemă cu comanda mea” și urmați procesul de creare a fișierului de service post-vânzare. Acest lucru ne va permite să monitorizăm situația și să vă ținem la curent cu evoluția reexpedierii pachetelor deteriorate.

După ce ne-ați trimis informațiile despre comandă și coletele în cauză, vă vom putea trimite pașii de urmat pentru a ne returna coletele în cauză și ne permite să vă trimitem produsul neprimit.

Îți lipsește un pachet?
Puteți verifica mai întâi dacă ați primit toate pachetele incluse în comanda dvs. conectându-vă în contul dvs., în „Detaliile comenzii mele”. Veți putea apoi să verificați dacă toate pachetele v-au fost livrate sau nu. Dacă nu ați primit niciunul dintre pachete, iar acest lucru se datorează unui termen de livrare anormal de lung, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact al serviciului post-vânzare.

Lipsesc piese din pachetul dvs.?
Contactați-ne prin formularul de contact al serviciului post-vânzare, indicând piesele lipsă și codificarea acestora (faceți un inventar complet al pieselor din pachetele dvs. și comparați cu piesele enumerate în instrucțiunile de asamblare). În funcție de elementele care lipsesc, vom găsi împreună o soluție pentru a vă putea asambla articolele în liniște!

Vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact, secțiunea „produsul meu nu funcționează”, „produsul meu nu mai funcționează” sau „Nu îmi pot face produsul să funcționeze” în funcție de situație. Vom stabili acțiunile care trebuie întreprinse pentru a găsi o soluție la problema întâlnită.

În prezent, schimbul de produse nu este posibil. Puteți, dacă vă aflați încă în perioada legală de retragere, să ne adresați o cerere în acest sens. Ne puteți contacta oricând prin intermediul formularului de contact al serviciului post-vânzare.

Cazeboo oferă un serviciu de returnare a produselor datorită volumului și/sau greutății acestora. Costul returnării produselor este alcătuit dintr-un cost fix de 26,45 euro cu taxe incluse pe pachet + costuri variabile în funcție de greutatea coletului (vezi T&C-urile noastre). Aceste costuri de retur iau în considerare rambursarea costurilor de logistică inerente retururilor.

Zona Clienti

Vă puteți crea contul făcând clic direct pe pictograma reprezentând un personaj din dreapta sus.
Veți ajunge apoi la o pagină de autentificare și/sau de înregistrare, pur și simplu faceți clic pe „Înregistrare”.
Acum trebuie doar să completați formularul de creare a contului cu informațiile personale (Titlu, Prenume și Prenume), precum și adresa de e-mail. Apoi, alegeți parola confidențială.
Tot ce trebuie să faceți este să vă validați contul făcând clic pe „Îmi creez contul”

1. Mai întâi trebuie să accesați pagina de autentificare situată în partea de sus a paginii cu pictograma caracterului.
2. Ajungeți pe următoarea pagină, faceți clic pe „Parola uitată”:
3. Apoi introduceți pur și simplu adresa dvs. de e-mail, un e-mail vă va fi trimis la scurt timp după aceea pentru a vă permite să vă schimbați parola (e-mailul poate merge la SPAM, verificați folderul SPAM).
4. Acum vă puteți conecta la contul dvs. cu noile informații de conectare.

1. Mai întâi trebuie să vă conectați la contul dvs. situat în partea dreaptă sus a paginii de pornire:
2. Apoi conectați-vă folosind adresa de e-mail și parola.
3. Veți ajunge pe această pagină, faceți clic pe fila „Informațiile mele personale”:
4. Odată ajuns în secțiunea „Informațiile mele personale”, puteți modifica toate câmpurile specificate
Doriți să faceți modificări care nu sunt disponibile în acest fel?
La răspunsul de mai jos „Ai găsit răspunsul la întrebarea ta”, răspunde cu nr. Un formular de contact vă va permite să ne solicitați modificări specifice nevoilor dumneavoastră.

Problemele de conectare pot fi cauzate de mai mulți factori:
? Eroare de conectare la site:
Este posibil să încercați să vă conectați la site-ul Cazeboo greșit.
De exemplu, dacă ați creat un cont pe Cazeboo.fr, vă veți putea conecta doar la Cazeboo.fr.
Prin urmare, vă va fi imposibil să plasați o comandă pe celelalte site-uri ale noastre: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc...
Așa că asigurați-vă că vă conectați la site-ul Cazeboo corect pe care v-ați înregistrat anterior.
Vă rugăm să rețineți: este important să vă creați contul în țara în care doriți să primiți comanda.
De exemplu, dacă locuiți în Franța și doriți să fiți livrat în Franța, este important să vă creați un cont pe site-ul Cazeboo.fr. În caz contrar, nu veți putea primi comanda dumneavoastră în această țară.
? Eroare de parolă:
Poate că nu vă puteți conecta din cauza unei erori în parolă.
În acest caz, dacă nu vă mai amintiți parola sau ați pierdut-o, vă invităm să mergeți la secțiunea „Am nevoie de informații despre cum funcționează contul meu” unde veți găsi procedura de urmat pentru a vă schimba parola.

Da, este complet posibil să asociezi mai multe adrese cu contul tău de client pe Cazeboo. Acest lucru vă oferă flexibilitatea de a alege diferite adrese de expediere în funcție de nevoile dvs.

Cazeboo se angajează personal să vă protejeze toate datele personale. Acestea sunt folosite numai în scopul de a vă livra produsele în siguranță.
În conformitate cu Legea privind protecția datelor din 6 ianuarie 1978, aveți dreptul de a accesa, de a rectifica sau de a vă opune în orice moment datele care vă privesc.
Această acțiune poate fi exercitată:
? Fie direct pe site în zona „Contul meu” și apoi în „Informațiile mele personale”
? Fie scriind la serviciul nostru pentru clienți, vom face apoi ceea ce este necesar conform solicitărilor dumneavoastră.

Cazeboo se angajează personal să protejeze toate datele dumneavoastră personale. Acestea sunt folosite numai în scopul de a vă livra produsele în siguranță.
În conformitate cu Legea privind protecția datelor din 6 ianuarie 1978, aveți dreptul de a accesa, de a rectifica sau de a vă opune în orice moment datele care vă privesc.
Această acțiune poate fi exercitată:
? Fie direct pe site în zona „Contul meu” și apoi în „Informațiile mele personale”.
? Fie scriind la serviciul nostru pentru clienți, vom face apoi ceea ce este necesar conform solicitărilor dumneavoastră.

Datele personale sunt păstrate timp de 3 ani de la încheierea relației contractuale.

Plăți și facturi

Cazeboo s-a înconjurat de parteneri recunoscuți în lumea metodelor de plată.
Aceste metode de plată diferite sunt, desigur, toate sigure.
Acest lucru ne permite să vă oferim o gamă largă de metode de plată!
Modalitati de plata in functie de fiecare tara:
Franţa:
Cumpărare posibilă de pe cazeboo.fr cu următoarele metode: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Transfer imediat (Fintecture)

Belgia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.be prin următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma

Irlanda:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.ie prin următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Luxemburg:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.lu cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Germania:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.de cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma

Austria:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.at prin următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma

Spania:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.es prin următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma

Portugalia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.pt prin următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma

Italia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.it prin următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma

Olanda:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.nl prin următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma

Polonia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.pl cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay

Danemarca:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.dk cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Finlanda:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.fi cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Suedia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.se prin următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovacia:
Achizițiile se pot face pe cazeboo.sk folosind următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovenia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.si prin următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

România:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.ro cu următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay

Letonia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.lv cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Lituania:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.lt cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Ungaria:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.hu cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Croaţia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.hr cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Grecia:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.gr prin următoarele mijloace: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Republica Cehă:
Cumpărare posibilă pe cazeboo.cz cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Le vei găsi pe toate în momentul plății și o poți alege pe cea care ți se potrivește cel mai bine!

Mai multe informații în T&C > Metode de plată.

În prezent nu oferim acest sistem de plată.
Este în prezent în considerare, dar nu este disponibil momentan în țara dvs.
Mai multe informații în T&C > Opțiuni de plată

Cazeboo vă oferă două soluții de plată în mai multe rate:
- Paypal 4x
Ai optiunea de a plati in 4 rate fara comisioane datorita Paypal. Prima dvs. plată va fi efectuată atunci când comandați și ultima plată la 3 luni după comandă.
Care sunt condițiile de acceptare?
Condițiile de eligibilitate pentru oferta de plată în rate Paypal sunt la discreția lor. Îi poți contacta pentru a stabili împreună cu ei soluțiile disponibile.

Alma
Plătiți în 3 rate fără taxe prin Visa sau Mastercard datorită Alma. În ziua comenzii dumneavoastră, veți plăti 1?3 din suma coșului. Apoi, la 30 de zile de la comandă, veți plăti din nou? din cantitatea coșului dvs. În cele din urmă, la 60 de zile de la comandă, veți fi taxat cu suma rămasă.

Mai multe informații în T&C > Metode de plată

Utilizarea PayPal este gratuită.
Tot ce trebuie să faceți este să vă creați un cont PayPal sau să utilizați un cont existent.
Veți fi apoi redirecționat către o casetă de dialog gestionată de Paypal pentru a finaliza plata.
Odată ce plata este efectuată, vi se va trimite o chitanță prin e-mail pentru a urmări această tranzacție.
Cu Paypal, nu este nevoie să furnizați detaliile dumneavoastră bancare atunci când plătiți comanda pe site-ul nostru: informațiile dumneavoastră financiare nu sunt comunicate vânzătorului.
Paypal criptează și securizează datele dumneavoastră și acționează ca un intermediar pentru a vă efectua tranzacțiile într-un mod complet sigur.
Paypal oferă, la discreția sa, un sistem de plată în 4 rate. Vă recomandăm să contactați Paypal pentru a vă stabili eligibilitatea pentru această opțiune.

Fintecture este o soluție de plată prin transfer imediat aprobată de Banca Franței.
Cu Fintecture, plătiți pentru achizițiile dvs. direct din zona dvs. bancară securizată:
1-Selectați banca dvs.
2-Identificați-vă cu identificatorii dvs. bancare obișnuite.
3-Validați tranzacția.
4-Confirmați tranzacția pe mobil.
5- Plata dvs. este confirmată.

Principalele avantaje pe care le puteți plăti cu Fintecture:
? Nu sunteți limitat în sumele achizițiilor dvs. și limitele cardului dvs. de credit nu vor fi afectate.
? Nu trebuie să introduceți IBAN-ul dvs. sau să introduceți detaliile cardului bancar.
? Comanda dumneavoastră va fi procesată imediat (spre deosebire de un transfer bancar clasic).

Două etape vă pot confirma acest refuz de plată:
Imediat după finalizarea comenzii, veți fi redirecționat către o pagină care vă anunță acest refuz:
În căsuța dvs. de e-mail, vi se va trimite automat un mesaj pentru a confirma că tranzacția este greșită.
În unele cazuri, banca dvs. poate refuza autorizarea plății (fonduri insuficiente, limita bancară depășită, refuzul băncii etc.)
În mod evident, atunci nu putem onora comanda fără o rezolvare a situației din partea dumneavoastră.

În aceste cazuri, vă sfătuim să:
Identificați motivele acestui refuz.
Găsiți soluția potrivită pentru a rezolva motivele acestui refuz.
Relansați o nouă comandă ținând cont de aceste motive (problema 3DS, limită bancară, fonduri insuficiente etc.)
Pot exista mai multe motive pentru care o plată poate fi refuzată.
Vom discuta despre cele mai frecvente cazuri și despre cum să le rezolvăm.

Pentru carduri bancare și plată prin Paypal:
Sistem 3DS:
Cazeboo își asigură toate tranzacțiile prin sistemul 3DS.
Acest sistem de securitate poate diferi în funcție de instituția dvs. bancară: codul de verificare pe care trebuie să îl introduceți, aplicația bancară care vă trimite o cerere de confirmare pentru o anumită plată etc.

Cum să o repar?
Va trebui să relansați o comandă și să urmați cu atenție procesul 3DS oferit de banca dvs. către care vă vom redirecționa.

Plafon de plată prin internet:
Este posibil ca banca dumneavoastră să vă limiteze limita de achiziție online (pe o anumită perioadă și/sau un maxim pentru o tranzacție).
Câteva cazuri posibile:
Ați făcut mai multe achiziții consecutive într-o perioadă scurtă de timp. Suma cumulată depășește limita dvs. de achiziție.
Comanda pe care doriți să o finalizați depășește limita dvs.

Cum să o repar?
Vă sfătuim să contactați banca pentru a confirma motivele refuzului plății.
Dacă este necesar, puteți cere băncii dvs. să vă mărească limita sau să așteptați câteva zile pentru a reordona.
Este posibil ca aceste modificări ale plafonului să nu fie imediate.
Aveți și opțiunea de a utiliza o altă metodă de plată.

Refuzul de a onora tranzacția băncii dvs.:
Avem puține dovezi pentru a explica acest caz.
Cum să o repar?
Vă sfătuim să contactați banca pentru a confirma motivele refuzului plății.
Ne puteți spune despre ele, pentru orice scop util, pentru a ne îmbunătăți serviciile pe viitor.

Fonduri insuficiente:
La finalizarea comenzii, facem o solicitare băncii dumneavoastră pentru a confirma că putem colecta suma comenzii dumneavoastră.
Unul dintre cazurile care poate apărea este cel al fondurilor insuficiente la momentul plasării comenzii. În aceste cazuri, banca dumneavoastră refuză autorizarea.
Cum să o repar?
Verificați fondurile din contul utilizat pentru tranzacție.
Contactați banca dvs. dacă este necesar.
Relansați comanda de îndată ce banca dvs. validează că soldul dvs. nu blochează din nou autorizarea băncii.

O plată în așteptare apare atunci când nu ați finalizat plata cu metoda de plată utilizată.
De exemplu, este posibil să nu fi introdus codul de securitate 3DS.
Acest caz va trece rapid la plata refuzată. Veți fi informat prin e-mail. (vezi plata refuzata)

1. Pentru a vă găsi factura, trebuie mai întâi să vă conectați la contul dvs. Cazeboo cu acreditările dvs. Cazeboo. Pentru a face acest lucru, trebuie să accesați mai întâi pagina de autentificare situată în partea de sus a paginii cu pictograma caracterului.
2. Apoi introduceți identificatorii dvs. Cazeboo (login și parolă).
3. Odată autentificat în contul dvs., faceți clic pe pictograma caracterului (contul dvs.) din dreapta sus și veți ajunge apoi pe pagina contului dvs.
4. Apoi faceți clic pe „Comenzile mele”, vor apărea toate comenzile dvs. făcute la Cazeboo, faceți clic pe „Vedeți detalii” comenzii pentru care doriți factura
5. Odată ajuns în secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vedeți detaliile” comenzii pentru care doriți factura
6. Vei ajunge pe aceasta pagina, trebuie doar sa-ti descarci factura

Pentru a vă găsi factura, trebuie mai întâi să vă conectați la contul dvs. Cazeboo cu acreditările dvs. Cazeboo. Pentru a face acest lucru, trebuie să accesați mai întâi pagina de autentificare situată în partea de sus a paginii cu pictograma caracterului.
Apoi introduceți identificatorii dvs. Cazeboo (login și parolă).
Odată autentificat în contul dvs., faceți clic pe pictograma persoană (contul dvs.) din dreapta sus și veți ajunge apoi pe pagina contului dvs.
Apoi faceți clic pe „Comenzile mele”, vor apărea toate comenzile dvs. făcute la Cazeboo, faceți clic pe „Vedeți detalii” comenzii pentru care doriți factura.
Odată ajuns în secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vedeți detalii” comenzii pentru care doriți factura.
Veți ajunge pe această pagină, va trebui doar să vă descărcați factura.

Informații Cazeboo

Doriți mai multe informații despre Cazeboo?
Vă invităm să citiți informațiile oferite la următoarele link-uri:
Mențiuni legale
Angajamentele noastre
Cine suntem noi

1. Cauta si alege produsul pe care Cazeboo il ofera prin categoriile de produse sau direct prin bara de cautare. Veți întâlni apoi fișa produsului.
2. Adăugați articolul(ele) la alegere făcând clic pe „Adăugați în coș”.
3. Coșul de cumpărături va apărea în partea dreaptă, acum puteți plasa comanda (sau puteți continua cumpărăturile dacă sunteți interesat de alte produse).
4. Plasarea unei comenzi necesită crearea unui cont de utilizator (dacă este necesar, consultați întrebarea „Cum îmi creez Contul”) astfel încât să putem cunoaște adresa de livrare, adresa de facturare și datele de contact utile pentru ca livratorul să poată programa și asigura livrarea în bune condiții*
5. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți ce metodă de plată preferați să utilizați pentru a înregistra comanda și ne putem ocupa de orice altceva!
6. Veți primi un e-mail automat de confirmare a înregistrării comenzii dumneavoastră. Apoi vom proceda la pregătirea și expedierea comenzii în următoarele zile.
7. Puteți urmări progresul comenzii dvs. în zona dvs. de clienți, secțiunea „Comenzile mele”.
8. Odată redirecționat către secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vizualizați detaliile” comenzii în cauză.
9. În sfârșit, veți putea accesa urmărirea comenzii dvs. făcând clic pe „Urmăriți pachetul”.

Am făcut alegerea conștientă de a nu vă oferi un număr de telefon cu tarif premium la care nu ați avea neapărat toate răspunsurile la întrebările dumneavoastră.
Ne străduim să:
? Pentru a pune online toate informațiile de care aveți nevoie (instrucțiuni clare, caracteristici tehnice, dimensiuni etc.)
? Pentru a răspunde în termen de 24 de ore lucrătoare la toate solicitările dumneavoastră scrise: răspunsurile scrise sunt de obicei mai documentate și mai precise decât o centrală telefonică.
? Să ne sunăm înapoi clienții dacă acest lucru ne ajută să le răspundem mai bine nevoilor. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare prin formular, răspunzând nu la întrebarea de mai jos: „Ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.”

Cazeboo își imaginează și creează produsele cu unicul scop de a vă satisface nevoile.

În curând:
Această stare a produselor noastre înseamnă că revenirea acestuia în stoc este definită de o dată aproximativă. Aceste informații sunt vizibile pe fișele noastre de produse sub descrierea scurtă.
În acest caz, poți folosi funcția „Alertă-mă” pentru a fi anunțat când revine în stoc dacă ești interesat de produs. Pentru a urma acest proces, vă invităm să consultați întrebările frecvente din secțiunea „Cum să utilizați sistemul de alertă de produs oferit de Cazeboo?”

Victima succesului său:
În toate cazurile, acestea sunt produse al căror stoc este epuizat. Articolele epuizate sunt apoi anunțate ca „Indisponibile”.
Acest produs va fi reînnoit, dar în prezent este epuizat și nu avem încă o dată de revenire la stoc pe care să vă oferim.
Ca și în cazul precedent privind articolele „În curând”, puteți crea o alertă care vă va anunța despre noua sa disponibilitate.
Uneori este probabil ca anumite produse să nu mai răspundă așteptărilor comunității Cazeboo.

În aceste cazuri, putem opri producția anumitor articole pentru a oferi noi game, mai apropiate de așteptările dumneavoastră.
Ne puteți contacta oricând pentru a afla dacă acest produs va fi reînnoit la un moment dat și dacă acest lucru nu este planificat, vă putem oferi diverse alternative la produse similare.

Prin urmare, un produs indisponibil nu poate fi comandat.
Cu toate acestea, dacă un produs indisponibil vă atrage atenția, puteți fi alertat când revine în stoc.
Iată procedura pentru a realiza acest lucru:
Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit, apoi veți da peste fișa lui de produs.
Apoi faceți clic pe butonul „Alertă-mă” de pe fișa produsului.
Veți fi redirecționat către o pagină de conectare.

Pentru a confirma alerta, trebuie să fii conectat la contul tău Cazeboo. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă crea contul, vă rugăm să consultați următoarea întrebare: Cum îmi creez un cont de utilizator Cazeboo?

? Dacă aveți deja un cont: introduceți adresa de e-mail și parola folosite pentru contul dvs. Cazeboo și faceți clic pe „Mă autentificăm”
? Dacă sunteți nou în Cazeboo: faceți clic pe „Înregistrare”, apoi creați-vă contul Cazeboo.
Odată autentificat sau înregistrat, se va deschide această pagină, care va confirma crearea alertei dumneavoastră asupra produsului care vă interesează.

Tot ce trebuie să faci este să aștepți, de restul ne ocupăm noi. Vă vom anunța de îndată ce este din nou în stoc!

NB: În cazul în care produsul nu este oferit din nou spre vânzare, vă vom informa de îndată ce vom avea cunoștință de acest lucru.

Cazeboo își propune să ofere numai produse pentru cumpărare care sunt în stoc.
Sistemul de rezervare prioritară vă permite să precomandați definitiv produsele care vă interesează pentru următoarea sosire. Aveți o transparență totală cu privire la termenele de livrare estimate pentru aceste produse.
Concret, trebuie doar să selectezi produsele care te interesează și să le adaugi în coșul tău.
Precomandarea nu a fost niciodată mai ușoară cu Cazeboo.
Mai multe informații în T&C > Produse rezervabile

Pentru a precomanda de la Cazeboo, faceți clic pe butonul „Precomandă” disponibil și vizibil pe fișa produsului:
Pentru a confirma cererea de precomandă, trebuie să fii conectat la contul tău Cazeboo:
Dacă aveți deja un cont: introduceți adresa de e-mail și parola folosită pentru contul dvs. Cazeboo și faceți clic pe „Mă autentificăm”.
Dacă sunteți nou în Cazeboo: faceți clic pe „Înregistrare”, apoi creați-vă contul Cazeboo.
Odată autentificat sau înregistrat, finalizați precomanda și asigurați-vă rezervarea cu prioritate la sosiri viitoare.
Un e-mail de confirmare a precomenzii vă va fi trimis automat. Tot ce trebuie să faci acum este să aștepți ca produsul tău să fie din nou în stoc și să fie livrat la tine acasă! (Vă vom trimite e-mailuri pentru a vă anunța!)

Livrare
6/10 zile

Plăți sigure

Transport gratuit

Livrare
fără contact

Plata securizata

Visa
Mastercard
ApplePay
GooglePay

Bine ați venit la Cazeboo!

Specialist în vânzarea online de amenajări exterioare moderne, în special acoperiri pentru terase și grădină, Cazeboo își pune un punct de onoare să vă ofere o ofertă completă pentru a adăuga valoare exteriorului dvs. ultimele tendințe ale pieței, la prețuri ultra competitive!

Calitate la preț corect! Acesta este motto-ul Cazeboo!

Toate produsele noastre au fost proiectate și proiectate sub formă de kit.
Ușor și rapid de instalat, asamblați singur pergole, arborele și carporturile dvs. Cazeboo va fi o adevărată briză. .

Toate modelele noastre au fost concepute pentru a combina atât siguranța, cât și estetica.

Cazeboo vă oferă posibilitatea de a vă satisface toate dorințele și cerințele: pergolă de pânză, bioclimatică, foișor de grădină. , carport, chioșc, ...
La Cazeboo totul este făcut pentru a vă satisface!
Descoperiți și toate accesoriile noastre pentru un exterior care vi se potrivește: pânză și piese de schimb pentru acoperiș vă vor fi oferite pentru a vă perfecționa proiectul .

Pentru a vă facilita alegerea, aveți la dispoziție toate informațiile tehnice, o descriere detaliată a produsului, precum și imagini în situație pe toate fișele noastre de produse.

Plăți sunt sigure și livrarea este gratuită, așa că profitați și faceți cumpărături fericite!